Produktgarantien
Som kunde hos Smartkjøkken fortjener du den største tryggheten på at om noe skjer med klærne du kjøper, enten det er uhell eller produksjonsfeil, fortjener du å bytte i et likt produkt. Det er også viktig at prosessen fra å melde skaden til å få et nytt produkt er smertefritt.
Hva er produktgaranti?
Produktgaranti er en garanti som dekker alt av uhell som skulle oppstått med kjøkkenproduktene dine. Garantien koster ikke noe ekstra for deg som kunde og er inkludert i alle kjøp.
Eksempler på skader som dekkes av garantien:
Produktet er ødelagt
Feil produkt, dvs farge eller modell
Om produktene du originalt kjøpte ikke lengre er i salg, har du krav på nye, tilsvarende produkt fra en nyere kolleksjon.
Vi tar en nøye titt på det du sender inn, og vurderer saken.
Du kan ikke bytte mer enn 2 ganger grunnet fysisk skade på klærne som beskrevet over.
Her er stegene for å melde inn skaden:
Send in returforespørsel til ved å logge inn eller send epost til: kundeservice@smartkjøkken.no med bilde av skaden.
Vår kundeservicekonsulent sender ut likt produkt med returetikett.
Du legger de ødelagte produktene i returetiketten og sender tilbake.
Du får nå nye varer.
Hvor lenge varer garantien?
Garantien, som i navnet, dekker alle skader ut livet.
Bruker du produktene fortsatt om 10 år, og Smartkjøkken fortsatt er operativt, vil du selvfølgelig kunne få deg tilsvarende produkter på nytt, tilsvarende fra oss om det skulle skje noe.
Hvordan kreve retur
For å kreve retur, ber vi deg følge følgende steg:
Logg inn eller send mail til: kundeservice@smartkjokken.no.
Du sender bilde av returpakken for bekreftelse.
Vi refunderer hele kjøpsbeløpet (inkluderer ikke porto).
Hvor lenge varer garantien?
Garantien varer i 60 dager.
MERK: Disse garantiene gjelder på bestillinger f.om 07.11.2023