Du har ikke fått ordren din enda?
Vanlig leveringstid er 1-5 virkedager. I noen tilfeller kan det ta 5-10 dager hvis det er forsinkelser hos fraktselskapet.
Gå inn på e-posten vi sendte deg da pakken ble sendt fra lageret vårt. Vi har sendt deg en sporingslenke som lar deg følge pakken hele veien.
Sporing av pakke
Du finner sporingslenke i e-posten du mottok fra oss da pakken ble sendt fra vårt lager. Avhengig av hvilken fraktmetode du har valgt, kan det ta 48 timer før pakken registreres av fraktselskapet og kan spores.
Når kommer pakken min?
Alt av informasjon om estimert leveringstid kommer ved siden av fraktinformasjonen når du betaler for bestillingen din. Om du bestiller før klokken fire på hverdager, sender vi varene samme dag.
Vi sender deg en epost når bestillingen din er på vei. Her finner du en lenke som lar deg spore hvor pakken er, samt informasjon dersom den er forsinket.
Går det ikke å spore varen din etter flere dager?
Det kan ta opptil 2 til 3 virkedager før den første oppdateringen kommer.
Sjekk e-posten med ordrebekreftelse vi sendte deg; Er adressen skrevet helt korrekt?
Om du føler at pakken aldri kommer kan du kontakte oss, og fortelle om du mener det er et problem med navnet på postkassen eller adressen din. Vi vil hjelpe deg så raskt som mulig. Dersom fraktselskapet har mistet pakken, sender vi deg nye varer umiddelbart.
Hvordan blir ordren min sendt?
Vi i Smartkjøkken ser alltid etter raskere og rimelige metoder for å få varer fra vårt lager og hjem til deg, raskt og effektivt.
Inntil vi selv klarer å skrape sammen nok penger til å kjøpe inn droner som fraktmulighet (bare gi oss et par år), er vi avhengige av pålitelige post- og fraktselskaper.
Fraktkostnaden kan variere, eller forsvinne helt, avhengig av beløpet på din bestilling. Ved utsjekk kan du se endelig pris for frakt ved siden av de ulike fraktalternativene. Du finner mer informasjon om de ulike fraktmetodene ved å klikke på infoikonene på utsjekksiden.
Manglende produkter i ordren din
Om det skulle mangle et produkt i ordren din, vennligst kontakt oss og inkluder ordrenummer og navnet på varen som mangler.
Vi sender et nytt produkt til deg umiddelbart, og undersøker så klart også hva som kan ha skjedd for at denne feilen oppstod, slik at vi kan forhindre dette i fremtiden.
Selv om vi gjør vår beste jobb for at lageret vårt fungere 100% hender det jo at feil oppstår, og vi beklager for dette.
Jeg mottok et ødelagt eller defekt produkt
Vi kvalitets sikrer alltid alt av varer på lageret vårt.
Hvis du allikevel har mottatt et produkt som er ødelagt eller defekt, så beklager vi dette på det sterkeste. Vi skal ordne opp i dette så snart som overhode mulig.
Kontakt oss med dokumentasjon på at varen er ødelagt, med bestillingsnummer og navn.
Mottatt feil vare
Om du har mottatt feil vare eller mangler 1 eller flere produkter fra ordren din, vennligst kontakt oss og inkluder følgende informasjon hvis mulig:
Ditt ordrenummer. Du finner dette i e-posten med din ordrebekreftelse.
Et bilde av produktet du har mottatt, eller en link fra vår nettside til hvilket produkt du har mottatt. På denne måten har vi muligheten til å identifisere feilen, og sørge for at dette ikke gjentar seg, i tilfelle feilen skjedde på lageret vårt.
Vi vil umiddelbart sende riktig produkt, og si ifra om vi ønsker at du sender produktet som ble feilsendt tilbake.
Ikke hjemme for levering?
Ved siden av fraktmetoden ved utsjekk finner du informasjon om hva som skjer om du ikke er hjemme når pakken leveres – bare klikk på infoikonet. De fleste fraktselskaper vil da levere mindre pakker i postkassen, mens de ved større pakker enten legger igjen en lapp med instruksjoner, eller ringer deg for å avtale et sted de kan legge den.
Du finner også ofte mer informasjon på sporingssiden, som du finner ved å følge lenken du mottok på e-post da pakken ble sendt.
Hvordan blir ordren min pakket?
Ingenting er viktigere for oss, enn at produktet ditt kommer frem trygt og uskadet!
Avhengig av hva slags type varer du har kjøpt, så blir ordren din pakket inn slik at produktet ditt ikke blir ødelagt. Dette vil sørge for at dine varer er trygge under forsendelse.
Kan jeg hente ordren i butikken deres?
Dessverre er det eneste stedet hvor du kan hente ordren din her i Kristiansand, ta kontakt på epost: kundeservice@smartkjokken.no. Dette er også hvor lageret vårt er.
Men husk at fraktselskapet fikser alt fra a-å, så det er ingen grunn til å hoppe i bilen å kjøre til lageret vårt, med mindre du har lyst på en liten biltur da. I så fall er det bare å stikke innom!
Her er adressen:
Kongsgård Alle 61, 4632, Kristiansand